Waar moet ik beginnen?

Plaats reactie
mike
Berichten: 1
Lid geworden op: 06-08-2014 17:04

Waar moet ik beginnen?

Bericht door mike » 06-08-2014 17:15

Hoi
Ik lieg dag in dag uit en zie mezelf als een pathologische leugenaar alle symptonen komen overeen met de handelingen die ik uitvoer en mijn leven en omgeving gaat er kapot aan.
Ik ben nu 23 jaar oud en heb geen idee hoe ik nu verder moet wat mijn eerste stap zou moeten zijn om hier van af te komen ik heb al een tijdje in de gaten dat ook ik niet meer de hele waarheid ken en niemand in mijn omgeving enig idee heeft wie ik eigenlijk werkelijk ben inclusief mijzelf.
Ik heb een lange tijd tegen mezelf gezegd van gewoon meer op letten dan komt het wel goed maar helaas zijn mijn impulsivie drangen toch sterker dan mij wil. Is zo gebleken.
Ik kan ookk niet doorgronden waar mijn leugen vandaan komen nu nog waarom ik deze vertel van kleine tot grote leugens ik weet waarom ik het vroeger deed maar waarom nu nog. En waarom kan ik er niet mee stoppen het is vandaag tot een punt gekomen dan mijn vrienden mij een tijd niet meer willen zien mijn familie zich voor mij schaamt en dat mijn baan er voor op het spel ligt.
Hoe moet je met zon situatie door of beter nog hoe kom ik hier uit. Door al het liegen heb elk jaar vam werk moeten wisselen elk jaar van school gewisseld na de middelbarenschool.
Ik zit nu ook met het probleem dat ik dus niet weet wie ik ben waar mijn intresses echt liggen hoe ga je nu verder op je 23ste levens jaar als je niet weet wie je bent waar je heen wilt en elke keer bij een nieuwe start alles weer verpest door dat belachelijk liegen om een reden die jezelf niet weet.

Ik hoop dat iemand hier op het forum mij zou kunnen helpen om te weten waar te beginnen om voor een keertje in de realiteit te kunnen gaan leven.

Met vriendelijke groet,

Mike

Plaats reactie